Freetrade se pregătește să lanseze o nouă campanie de crowdfunding, la doar 7 luni după ce a strâns o finanțare de tip Serie B de $69 milioane.
Freetrade este o aplicație de mobil care le permite utilizatorilor să investească în acțiuni fără comision sau alte taxe. Compania s-a născut în Marea Britanie în 2016, iar după ce și-a lansat aplicația în 2018 s-a bucurat de un succes imens, trecând de pragul de un milion de utilizatori în luna octombrie.
Dacă până acum campaniile de crowdfunding organizate de companie erau destinate doar investitorilor din Marea Britanie, de dată această campania este destinată investitorilor din întreagă Europă. Accesul investitorilor europeni la această rundă de finanțare vine că rezultat al planurilor de expansiune a companiei în Europa, CEO-ul firmei dorind să democratizeze accesul la investițiile de tip early stage:
“In a world awash with venture capital, it’s important to offer everyone the opportunity to invest in companies, like Freetrade, at the earliest stages and throughout their growth. As we’re about to expand into Europe, it only makes sense that we should open up this round to prospective customers and investors across the continent. Crowdfunding has given us a passionate community of shareholders who help to keep us focused on our mission to get everyone investing.”
Campania de crowdunding va începe pe data de 24 noiembrie, iar investitorii vor putea lua parte la această rundă prin platforma Crowdcube.
Disclaimer: CFD-urile sunt instrumente complexe și prezintă un risc ridicat de a pierde bani rapid din cauza efectului de levier. Între 74-89% din conturile investitorilor de retail pierd bani atunci când tranzacționează CFD-uri. Trebuie să luați în considerare dacă sunteți în măsură să suportați riscul de a vă pierde investiția.
Acest site conține linkuri către diverși brokeri. Dacă faceți o achiziție prin intermediul unuia dintre aceste linkuri, Investmag poate primi o compensație.